Olen tehnyt alustavasti suunnitelmaa tammikuun kisoista, ja todennäköisesti aloitetaan Nellin kanssa 3.1. Hyvinkään kisoilla, jossa on 3 rataa kakkosille. Kyllä niistä ainakin yhden pitäisi onnistua... ;) Minni pääsee aloittamaan kisakauden 11.1. oman seuran kisoissa, jossa on kolmosille agility- ja hyppyrata ja Nellille luvassa agilityrata kakkosissa (tai toivottavasti jo kolmosissa). Talvella aion kisata vain oman seuran kisat ja ehkä muutaman muun kisan lämmitetyssä hallissa. En aio lähteä pakkaseen palelemaan.

Viime viikon treenit meni molemmilla ihan kivasti, Nellin treeneissä oli vieraileva koulutusohjaaja, joten saatiin vähän uudenlaisia vinkkejä. Maanantaina käytin molemmat hierojalla, eikä ne olleet ollenkaan niin pahassa jumissa kuin mitä pelkäsin. Eiliset Minnin treenit meni aivan loistavasti. :) Tällä kertaa mulla oli vain Minni mukana. Nelli oksenteli ma-ti yön ja oli vielä tiistainakin sen verran huonovointinen, että jätin sen kotiin. Minni selvästi nautti kun pääsi viettämään aikaa mun kanssa kaksin. Vauhtia riitti radalla ja kepitkin meni aivan täydellisesti, avokulmasta ja täydestä vauhdista huolimatta. :) Oon nyt tehnyt semmoisen havainnon, että selvästi se menee kepit paremmin silloin kun mä olen sen vasemmalla puolella, en tiedä mikä siinä toisessa puolessa niin haittaa. Vaatii ilmeisesti vaan lisää treeniä.